Pages

Wednesday, April 28, 2010

5S

Hari nie ade audit 5s.. aku cukup x suka 5S. mmg ade kebaikannye tp kekdg aku tgk membazir tue lebih byk. setiap klai nak audit 5S, mcm2 kene tukar. sudut 5s lah, label pade tulang fail. mcm2 lagi

kebaikan 5s nie plk keadaan office / ruang kerja yg bersemak nmpk lebih kemas. barang ngan dokumen mmg senang lah nak amik.

tp aku kurang suka bile bab2 nak berkemas , buat kerja2 merapu nie, semua kerani kene buat. tp bila dah lulus , yg p makan semau pegawai yg dapat. aku nie bukannye kebulur sgt nak mkn duit kelab tapi biar lah yg susah senang sesame. mentang2 lah aku ngan kekewan kerani je.. ape ko igt aku nie bodoh sgt ke . aku pun ade diploma tau. cume rezeki aku je x dpt jd pegawai.

lg satu ape salah nye kalu dah lulus audit tu, wish lah TAHNIAH kat kite semua. sekurang2nye kite rase lah di hargai. nie x . 5S nak prefect, kerja nak kene anto ontime. tp bile nak claim ot, berat nak byr.

walau ape pun, suke ati korang lah ye. tp jgn lah marah kalau 1 day staf x hormat kat korang. kite org manusia gak. ade perasaan.

p/s : INGAT LAH " APE YG KITE BUAT, ITULAH YG KITE AKAN DAPAT"

0 ulasan:

Post a Comment