Pages

Friday, July 23, 2010

shopping sakan....




salam untuk semua..

Kan semalam aku bercadang nak beli pakaian raye dini ari sabtu kan.. disebab kan aaku nie kurang penyabo org nye, mlm td aku dah p shopping.. untuk dini je aku berhabis lebih kurang RM 160.00. hehehhe.. banyaknye..

Tapi aku bukan beli baju je.., aku belikan dini 5 pasang baju, 1 pasang kasut dan 1 piano permainan... lagi satu aku beli baby carry...

tp ape yg aku beli semalam tue bukan utk ghaye tp ade gak utk kegunaan harian.. tp susahkan p beli baju budak bawak budaknye sekali.. dia xreti nak dok diam.. jd aku ngan ayah dia x leh focus utk cr yg terbaik.. last2 aku capai je yg mane aku berkenan.

lg satu perkara citarase aku ngan ayah dini nie x same. ade ke patut dini nie perempuan, dia cadang beli kasut petak2.. x cute lgsg. tp aku malas nak bising2 aku beli jugak. nnti klau p cr kasut dini lg, aku nak pilih yg aku betul2 berkenan je..



seronok kan ade ank nie.. mcm2 nak beli... itu ari nenek dia ade bg dini hadiah rantai leher, nnti sebelum ghaye aku nak carikan dia loketnye. aku nak cr loket huruf D. D untuk Dini...

0 ulasan:

Post a Comment