Pages

Tuesday, April 27, 2010

Muhammad masuk ICU


TAdi pagi, mak aku telefon ank buah aku mohd masuk ICU. terperanjat aku. mohd dah hampir 2 minggu cirit birit ngan muntah2. tp doktor kate x de ape2. p jumpe doktor pakar pun kate x de ape2. mmg BODOH semua dokt2 tue.

Semalam akak aku p hosp. sultanah aminah jb utk kali ke 3, akk aku p terus kat unit kecemasan. Pastu doktor tue marah ,
" kenapa lambat bawak ank p hosp"
akk aku jawab " nie kali ke 3 dokt, dokt sebelum nie kate x de ape2"
klau aku lah, mmg dokt nie kene maki habis2an lah.

doktor try masuk air dr tangan, kaki. tapi semua x blh sebb urat mohd dah kecut sebb kurang air. pastu doktor kate plk..
" kite try masuk air dr urat kat tengkuk, klau x boleh kite tebuk kepala"
peh.. sampai mcm tue sekali keadaan ank buah aku.. doktor2 yg sebelum nie mmg bodoh dan bangang sangat.

tapi Alhamdulillah air leh masuk kat tengkuk, klau kene tebuk macam mane.. dah lah budak tu baru 8 bulan..

kesian akk aku, macam2 dugaan..

aku doakan agar ank buah aku cepat sembuh.. mak ngah sayang kat mohd tau

p/s utk akk aku
sabolah ye.. nie semua dugaan Allah..

0 ulasan:

Post a Comment