Pages

Monday, April 26, 2010

Super Women


23/4/2009

Suami aku bgtau yang badan dia panas, aku ajak dia p klinik.. igt suhu biase2 je rupenya suhu dia 39.80. terperanjat aku. peh panas gile.

Balik umah aku terus mandi, masak nasi. pukul 6.00 aku amik dini kat umah pengasuh.
aku settle ank dulu baru aku masak. balik dr kerja terus x rehat.

malam tue aku msk kentang + telor masak air, ikan masak sambal, ikan goreng. Alhamdullilah banyak gak suami ku makan. malam tue dini asyik nak berkepit je nganaku..aku layan je lah sampai pkl 11 mlm aku tidor kan dini.

lepas tue aku tanye suami " abang nak lin urut kan badan ke" kesian aku tgk suami aku berselubung... dia kate sejuk sgt. aku amik krim halia aku urut belakang suami ku.. banyak betul angin... tgh urut2 dini nangis... aku p msuk bilik tengok dini... pastu sebelah tangan aku urut abang sebelah lagi henyut buai dini... ini lah pengorbanan seorang ibu dan isteri... walaupun letih aku puas dpt buat yng terbaik untuk insan2 yg aku sayangi..

lepas dini tidor balik, aku terus urut abg lagi, abis semua yg dia makan tadi dimuntahkan balik. tak pe lah bang, banyak sangat angin dalam badan tue kot.. sampai hari ni, deman suami ku masih lum kebah... kesian dia.

Semoga suami ku cepat sembuh.. banyak bende yang kite kene selesaikan dalam mase terdekat nie.. jd abg kene sihat selalu

2 ulasan:

Unknown said...

sedih sy bace cite k.lin ni..sabar ye k.lin..jadi sorg ibu dan isteri dlm 1 mase adelah kelebihan bagi kaum wanita..itula maksud sebenar tgn yang menghayun buayan dpt menggoncang dunie..pengorbanan seorang ibu dan isteri,ganjarannye syurge..bersabar ye k.li..

azalin said...

thanks

Post a Comment