Pages

Thursday, June 24, 2010

BERPISAH SEMENTARA



3.30 pm...

esok 25/6/2010 aku akan ke desaru untuk program Team building anjuran pejabat bendahari. Aku akan pergi esk pagi pukul 10 dan balik ari ahad.

Belum aku cerita lebih lanjut, aku dah rase sedih.. aku sedih sgt... huk huk huk start esk aku akan berpisah untuk sementara dgn anak ku.. Boleh ke aku lalui semua nie.. sedih lah.. Ya Alalh kuatkan lah hati ku...

Dini, umi x sanggup nak pisah ngan awk nak. Kalu umi leh bawak awk, umi bawak syg. Tp umi p kerja.

Tp alhamdulillah tok ngan tok wan awk sanggup dtg dr perak. Thanks ye mak abah. Jasa mak abah akan lin hargai..

Dini sepanjang umi kat desaru , dini jgn nakal2 ye, dengar cakap ayah, tok ngan tok wan ye. umi janji umi akan selalu tepon dini. umi rindu dan syg awak nak.

huwaaa air mata aku dah mengalir.. dini dah lah masih menyusu.. boleh ke dia tidor malam tanpa aku, mesti dia akan cari umi dia kan.

tolong lah... aku x sanggup nie. beg pun aku lum kemas . Ya Allah kuatkan lah semangat aku. aku pergi kerana tugas.

Nak..., br sekarang umi paham kenapa kekadang nenek x nak ank2 dia jauh dr diri dia. sebab skrg baru umi lalui semua pengalaman berharga ni.

Dini janji ye ngan umi, jgn nakal2... umi p kejap je. umi janji umi akan tebus semula hari2 yg dini lalui tanpa umi. umi syg dini, seluruh hati umi.

1 ulasan:

simplyFIFY said...

kak lin..jgn la mcm tu..sabar ok..nnti ahad nnti sure dini ngn ayah dy tggu k.lin kt utm.. :)
jgn nanges2 k..hati ibu mne x sedih kne tggl anak kn..
anyway,dini mmg adorable..uncle geram!!!!!!

Post a Comment