Pages

Friday, June 11, 2010

Dini meniarap


11/6/2010

Assalamualaikum...

aku ingin kongsi pengalaman manis aku yg satu nie..
minggu lepas abg ade bgtau yg dini dah pandai meniarap.. tp kenapa dia x tunjuk kat aku pun... mgkin dia termeniarap secarA x sengaja kot.. aku x kisah lg lah..

pastu ari isnin (7/6/2010), mase aku amik dini lepas balik keje.. pengasuah dini ade bgtau sesuatu..

kak mia : lin dini dah pandai meniarap tau
aku : ye ke kak (berlinang air mata ku)
kak mia : iye.. senang je dia meniarap.. mengiring pastu terus meniarap...
aku : (alhamdulillah)
aku : oh.. dini tunjuk ngan mama ngan ayh je.. dini dah pandai meniarap (sambil aku cuit idung anak aku)

seronok kan ade ank... macam2 pengalaman.. keindahan... kegembiraan yg akan kite lalui...

Pada 9/6/2010.. dini tunjuk dengan aku yg dia dah pandai meniarap...
aku pelik malam tue dia susah nak tido..
pastu dia asyik nak dok bawak ketiak aku je..
aku igt dia nak susu..
tp bile aku bg, emm mcm x nak.. last2 aku cube jarakkan badan aku ngan dia..
rupe2nye dia nak meniarap...
mengalir air mata kegembiraan...
aku gembira sgt..
aku bersyukur.. atas nikmat mu YA Allah..

walaupun bermacam dugaan yg aku hadapi....

semoga Allah memberikan kesihatan yg tidak terhingga kepada puteri kesayangan ku.

UMI TERLALU SAYANGKAN AWAK NAK. AWAK SEBAHAGIAN DARI NYAWA UMI.

1 ulasan:

Unknown said...

dini dh bole nyarap!!!!!best2..

Post a Comment