Pages

Thursday, June 17, 2010

Taman mini Malaysia, Melaka

13/6/2010

Ari ahad itu ari aku bawak mak ngan adik2 aku p jejalan kat melaka. mule2 mak aku kate.. x nak lah. nnti penat. mak nak p berkelah..

tp klau kat KL nie kat mane tmpt berkelah yg best. ??? pd aku x de tmpt yg best kat kl nie. so aku bincang ngan adik.. kite bawka je mak p melaka.. kite p naik boat.

plan ari ahad tue nak kuar pg lah. tp biase nye kalu dah ramai2 jd lambat lah semuanye. last2 kiteorg kuar pkl 9 lebih..

sampai kat melaka kiteorg p taman mini malaysia. banyak gak perubahan ngek. Ialah dulu aku p mase umor aku 12 thn.. dah berzaman lamenye. :).


Taman mini Malaysia , Melaka

tp oleh disebabkan cuace panas terik.. kiteorg x p lah semua umah. biaselah ye.. si kecik tue meragam plk.. haus ngan panas lah tue.. kesian gak. lgpun dia lum tau ape2. tup2 umi ngan ayah dia bawak dia berjemur.. menangis2 dia.. kesian kan..


Dini dah kehausan


tp aku ttp sseronok bile aku tgk mak aku gembira..
Insya Allah klau dik in ade rezeki lagi, dik in bawak mak p tempat lain plk. tempat2 yg lagi best. yg lagi mengancam.

gambar2 kenangan.


permata hati ku


keluarga bahagia


4 dara pinggitan

nantikan story mase kiteorg naik boat plk ye.. jeng... jeng.. jeng...
bye, nak buat keje dulu. nanti bos bising plk yek.

0 ulasan:

Post a Comment