Pages

Wednesday, June 2, 2010

kekuatan ku...

semakin hari, semakin banyak dugaan yang aku hadapi... kerja, umahtangga, anak , kesihatan, kewangan.. dan macam2 lagi...

walaupun kekadang kekuatan ku agak goyang dengan semua cabaran nie. tp aku yakin Allah masih menyayangiku. Allah masih memberi ku kekuatan untuk menghadapi semua dugaan nie..

salah satu punca kekdg kekuatan kite goyang bile ade campur tangan pihak ketiga dalam umahtangga kite.. jujur aku katekan.. biar bagaimana susah pun idup aku.. aku x kan susahkan ibu yang telah melahirkan aku..

aku tahu aku bukan anak yg terbaik yg ade didunia ini, tp aku akn cube sedaya upaya aku untuk mengembirakan ibu ku.

dan percayalah kekuatan kite seorang anak dengan adenye seorang ibu yg telah melahirkan kite. Jangan selepas kite ade suami, anak sendiri kite lupe pada pengorbanan ibu kite..

kasih ibu akan membawa kite kesyurga tp kasih suami belum tentu hingga Akhir hayat kite. tp aku ttp berdoa agar masjid yg aku dan suami bina akan kekal hingga nafas ku yang terakhir...

"Mak... mak lah kekuatan dek in dunia akhirat" tanpa mak mungkin dek in x sekuat ni..
"dek in sayang mak, walaupun kekadang tingkah laku dek in melukakan hati mak"
Mmmuuuaaah.. sayang mak"

0 ulasan:

Post a Comment