Pages

Wednesday, May 19, 2010

buat bisnes...

bermula pada 11/5/2010 itu ari, lepas balik dr melawat mentua ku, aku ade bawak balik kain ela.. aku jual murah je Rm 35 sepasang. so far permintaan menggalakkan..

pastu selang beberapa hari, suami ku amik lg kain kat masjid jamek.. tp harga yg aku dpat agak mahal jika di bandingkan mase aku amik kat p.buntar.. kenapa ngek..

jadi maaaf lah kekwn x dapat lah aku jual mcm itu ari. arge mhl sikit lah..

seronok rupenya berniaga nie ngek.. tp aku nie ade mslah sikit .. MASALAH PEMALU X BERTEMPAT" nak berniaga tp malu2 kucing...

sekarang nie, aku tgh berusaha untuk terus berniaga... berniaga kecil2 lah. mane tau lepas nie leh buka kedai pakaian aku sendiri.. boleh lah tmbh duit dan bt simpana hari tua nnti...

pada kawan2 yg berminat leh lah tengok blog bisnes aku kat http://mirzashop.blogspot.com. klau korang beli banyak leh lah aku bg diskaun.. aku jual pun bkn nye mahal sgt pun..

oklah cukup utk ari nie... kerja aku melambak kat meja nie.. entah bile nak siap pun x tau..

1 ulasan:

FIFY_muszSYUK's said...

perghhh!!k.lin dh ade online biz la..chaiyok2..sy doakan k.li success..

Post a Comment