Pages

Monday, July 19, 2010

Ragam buah hatiku...


selamat untuk semua dan untuk puteri ku.

Hari nie aku nak citer tentang tingkah laku si kecik..

Selepas dini baik demam itu ari , aku tunggu gak kot2 dini dah nak pandai mengengsot atau merangkak.. rupe2nye bukan itu perkembangan nye...



Rupe2nye dini baru nak dapat suara... sekarang nie.. kalu aku lambat buat susu dia.. mulalah dia nak buat class vocal. aku rase satu flat tue leh dengor suara dia...

pastu sejak akhir2 nie dia selalu menjerit kuat2... klau kite agah2 dia.. keluar semua suara dia. dari suara yg halus sampai ke suara kasar leh dengor...



lagi satu perkara.. sekarang aku x leh tinggalkan dia lame2 terutama kat tilam.. ade lah harapan dia jatuh tilam...

semalam petang (18/7/2010) aku tidokan dia kat bilik. aku tgk dia dah tido. aku pun susun lah bantal2 keliling tilam.. x sampai 10 minit aku dah dengor dia nangis...
rupe2nye dia dah tegolek kat lantai... lasak sungguh dia skrg.

golek kiri, golek kanan.. pusing 360 darjah... itu je kerja dia...

Alhamdulillah.... dah semakin banyak... perkembangan anak aku..

gumbiranye rase hatiku.... bersyukur rasenye...

0 ulasan:

Post a Comment