Pages

Friday, May 7, 2010

Dini sunat


Semalam lepas balik keje aku bawak dini p sunat...

Mule2 risau lah gak. sebab x pernah tgk budak2 sunat. tp inilah pengalaman nye.

masuk jumpe doktor je dini nangis..
macam tau2 je ye nak...
letak kan atas katil, doktor bagi mainaan , dia senyap je.
aku pun agah2 dia.
dia seronok lah ketawa..

doktor ape lagi, jalan kan lah tugas nye.

aku nampak doktor pegang gunting.. peh seram lah plk.
kreek.. melaung anak aku..
kejap je.. dini nangis pun sikit je..

dokt. letak ubat .. dah settle..

alah sikit je..

sunat ank pempuan nie senang je. mule2 nak kencing je dia nangis. pastu tue aku tgk dia relax je. macam dah x sakit...

Insya Allah, aku bg pulut kuning kat kekwn..

dah niat abg baik dr denggi ngan dini sunat nak bg pulut kuning. nak buat ... maaf lah ye x reti...

0 ulasan:

Post a Comment