Pages

Wednesday, May 5, 2010

Plan Takaful


9.00 pagi (5/5/2010)

Tadi aku p dengar taklimat plan takaful insurans berkelompok utm. sumbangannya murah je Rm 10 sebulan atau RM 20 sebulan. Cover dia ok lah jugak.

tapi aku kene pkr gak, agak2 berbaloi x kalu aku amik plan nie. sekarang nie dalam kepala aku banyak pikir tentang mase depan puteri ku. persekolahan dia, makan pakai dia dan mcm2 lah.

tp ....
klau x amik insurans langsung... klau apa2 jadi kat aku x de cover ape2 plk ngek..
emm susah lah nak bt keputusan. ini bukan masalah 10 @ 20 iggt tue. tp kee pkr betul2 berbaloi ke amik takaful ue... agak2 terjamin x mase depan dini.

Aku rase aku kene bincang ngan abg sayang dulu lah. bende nie perlu ke tak. ke aku amik insurans lain.

macam nie lah.. sebelum buat apa2 keputusan aku kene pkr masak2. aku x nak buat kesilapan lalu. nanti macam2 masalah timbul. aku gak yg susah.

Keputusannya... aku pikir dan bincang dulu nagn suami ku... semoga keputusan yang aku dapat leh menjamin mase depan kami.

0 ulasan:

Post a Comment