Pages

Wednesday, July 7, 2010

bawak kereta sendiri

gambo dulu2 mase ngandung

start dari last week aku dah di ajor bawak keta sendiri... hampir 4 tahun aku dah x bawak keta... kecut gile perut...

keta satria aku tu plk kekadang brek nye kosong. seram sejuk gak lah kekadang... oleh sebab aku baru je bawak keta balik aku kuar umah pun terlalu awal lah ye...
aku kuar pukul 6.45 pg dan aku akn sampai office pukul 7.05 pg. awal gile beb...

dah lah tue, aku bukan je takut nak bawak keta, nak parking pun aku dah x berape reti. kelakar kan.

aku kene bawak keta skrg sebb abg dapat kerja AAM. asalnye kat klang tp semalam (6/7), kerani kat situ bagi tau sebenarnye semua yg di tempat kan di klang tue ade kesilapan. semuanye di tempatkan di semarak. Alhamdulillah.

tp mcm mane pun aku ttp kene bawak keta sendiri. dan mgkin start bulan 7 aku akn anto dini kat nursery. sebab dini dah 6 bulan. dah beso lah jugak. dah sampai masenye dia belajor. bukan asyik makan tido je...

sebagai seorang umi, aku nak tgk kejayaan anak2 aku di dunia dan di akhirat.

0 ulasan:

Post a Comment