Pages

Tuesday, July 6, 2010

Jiwa kacau

1 julai itu ari, aku ade tepon mak ckp pasal abg dah dpt keje baru kat AAM. nnti bile abg dah start kerja mgkin aku susah sikit nak blik kg sbb waktu kerja dia ade 3 shift.

minggu ini kalau aku nak blik kg, aku dah janji ngan kekawan ank join program santai pej. bendahari. So nak di jadikan cerita ari jumaat tue aku gaduh ngan abg, abg bertaye lah nak p mane nie.. nak blik kg ke nak p join prog. office..

2 Julai
Abg : ayg jd ke nak blik kg esk...
aku : aku membisu..
abg : kite nak blik plk brape esk
aku : sye malas nak balik kg.. dan saye pun x nak p prog. office...
konon2 protes lah.. (aku gaduh pasal ari tue aku lambat amik dini, pastu pengasuh bising2 ngan aku kat tepon. tp bile abg p amik dini pengasuh tue elok je... kalu ngan aku mcm singa)

3 Julai
pagi tue, aku mcm biase lah jalan kan tggungjawab sebagai isteri & umi...
bile laki aku sedar dia tye lagi.. ayg nak balik kg x... aku still diam.. malas lah nak gaduh2 membisu lg baik. last2 korang tau ape aku bt..
aku mandi.. siapkan dini pastu aku nak p prog. office tu tanpe suami ku.. konon2 nak tunjuk terror lah.. separuh jalan aku terpikir.. x baiknye aku.. sedangkan suami aku berlembut je... lg pun bukan salah dia.. aku yg emosi x tentu hala...

Last2 aku kol abg aku ckp.. abg bersiaplah.. sye amik abg...
korang nak tau ape jg dlm keta...
aku msh mogok lagi nie... mase berhenti kat traffic light.. aku konon2 nak cubit tgn dini.. tup2 aku tercubit tgn abg
hahahhaha... malu nye... mase cubit tue.. eh kenapa kasar je tgn si dini nie.. rupe2nye tgn ayah dia.. pastu aku pun senyum termalu sendiri.. laki aku pulun ketawa... akhir nye perang dingan tue pun berakhir...

0 ulasan:

Post a Comment